Ansök om medlemskap

Vi – tillsammans – kan växa som förbund.

För att komma framåt i forskningen krävs pengar. Staten ger inga anslag.

Förbundet behövs för att få fram stöd till forskning och lobbyverksamhet. Vitiligo är en mycket komplex sjukdom.

Vi hoppas att du vill bli medlem hos oss 2013.

Medlemsavgiften är precis som tidigare 200 kr för ordinarie medlem (den som själv har vitiligo eller är nära anhörig till någon som har sjukdomen). Vill man bli medlem av andra skäl / är anhörig blir man stödmedlem, vilket kostar 100 kronor. Stödmedlemmar har ingen rösträtt på årsmötet. Vi ser fram emot din medlemsavgift för 2013:

Svenska Vitiligoförbundet

Plusgiro 111 04 61 – 9

senast 28:e februari

Ange alltid din e-postadress

Alla medlemmar är välkomna till Vitiligodagen lördagen den 4:e maj, Grillska Huset, Stortorget i Stockholm. Vitiligoforskaren dr Mats J Olsson kommer att medverka vilket vi är oerhört glada för. I år firar Förbundet också 10 års jubileum. Vi strävar efter att göra något extra på denna dag! Det fullständiga programmet kommer att visas på vår hemsida.

Vitiligodagen är gratis för dig som har betalat medlemsavgift i Svenska Vitiligoförbundet för 2013.

Anmäl innan till: info@vitiligoförbundet.se, senast den 26:e April.

Våra medlemmar får även i år 10% rabatt på konsultationer och uppföljningar hos ”International Vitiligo Center” i Stockholm.

Ta för vana att kika in på hemsidan regelbundet och diskutera gärna på vårt forum. Gilla vår sida på facebook ”Svenska Vitiligoförbundet” och gå med i gruppen ”Vitiligoförbundet”.

Har ni tips och ideér inför Vitiligodagen (innehåll, föreläsare, sponsorer m.m) hör av er till oss via mejl: info@vitiligoforbundet.se

Styrelsen för Svenska Vitiligoförbundet