Någon i Norrköping?

Detta ämne innehåller 1 svar, har 2 deltagare, och uppdaterades senast av  Isak 07 1 år, 5 månader sedan.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare

chawib
    Deltagare

Hej,
    Jag har en dotter på 11 år som har vitiligo sedan 3 år tillbaka. Jag skulle nog vilja säga att min dotter är ganska trygg med sin vitiligo, men naturligtvis har hon dagar då det känns väldigt jobbigt, mest med de frågor hon får… Vi bor utanför Norrköping. Finns det någon som bor häromkring och som har vitiligo? Jag tror att att det skulle kunna vara till stöd för henne att träffa någon, gärna barn, som också har vitiligo.

Isak 07
    Deltagare

Hej!!
    Vi bor i Norrköping! Jag har en son som är 9 år. Han har haft vitaligo i 3 år nu.
    Vi skulle gärna träffas! Tror det kan va viktigt för dom att se att dom inte är ensamma! Som det är nu är Isak helt ok med sin vitaligo men jag kan tänka mig att det kommer bli jobbigare för honom när han blir lite äldre och får mer i ansiktet ( har börjat sprida sig kring munnen och ögonen)
    Jag har en dotter som är lika gammal som din, ( hon har Dick inte vitaligo) men det kanske underlättar för en träff?

Hör gärna av dig, om inte annat skulle det kunna va skönt för dig och mig att byta erfarenheter.

Mvh Emma khalil

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.